Išskirtinės naujienos:

Naujas dizaino žiniatinklis

Geriausių lietuviškų dizainų bei jų autorių sklaidos projektui “Dizaino...

Liberalų sąjungos žaidimas

This Content Is Only For Subscribers

Please subscribe to unlock this content.

Žinome tokį populiarų propagandinį žanrą – politinę karikatūrą. Liberalų sąjūdis praeitą savaitgalį praplėtė horizontus ir dabar turime karikatūrinę politinę ženklodarą arba kaip sakytų ISM absolventai, brandingą. Naująjį vienos iš valdančiųjų politinių partijų identitetą net keletą metų „kūrė“ vienintelį darbuotoją turinti UAB Godspeed Branding. Ta vienintelė darbuotoja per visokius facebookus siūlo darbą brandingo dizaineriams, žadėdama 900 eurų atlyginimą. Dėl šios priežasties, turbūt, jų ir neturi. Niekad nepatikėčiau, kad save gerbiantis grafikos dizaineris galėtų sau leisti nupiešti tai, kas Liberalų sąjūdžio suvažiavime buvo pristatyta kaip naujasis partijos vizualinis identitetas. Naujame logotipe reikia įžiūrėti stilizuotą raidę L ir tašką, reiškiantį žmogų (?) Dominuojančia spalva palikta oranžinė su infantiliais atspalviais. Teigiama, kad tai energingas, šiuolaikiškas, įsimintinas ir Liberalų sąjūdžio vertybes įprasminantis simbolis. Žinoma, nereikia būti Froidu, kad raidę „L“ įžiūrėtum, praktiškai, kur panorėjęs. Tuo tarpu tik aklas negalėtų logotipe nematyti akivaizdžią užuominą į didžiausią pastarojo dešimtmečio Lietuvos politinį skandalą. Neabejotina, kad tai padaryta tyčia. Pasikaustę marketingistai matyt sugebėjo įtikinti partijos vadovybę, kad vis dar nesibaigęs korupcinis skandalas – puiki atpažįstamumo, išskirtinumo priemonė ir tuo pačiu – siužetinis dėmesio kabliukas. Silpnybes versti stiprybėmis! Karas yra taika, blogis yra gėris – šios šiuolaikiškos politinės paradigmos turbūt rado vietą marketingistų skaidrėse, kurios įrodinėjo naujojo logotipo pagrindimą. Nors ką gali žinoti, gal marketingistai turėjo visai kitą dėžutę omeny, grakščiai atveriančią perlą viduje? Ak, tos mergaičių svajos!

Tuo tarpu tik aklas negalėtų naujajame logotipe nematyti akivaizdžią užuominą į didžiausią pastarojo dešimtmečio Lietuvos politinį skandalą

Išvada paprasta: identiteto kūrybinis rezultatas priklauso nuo komandos, gebančios generuoti idėjas, stiprumo. Jei komandoje dominuoja marketingistai ir strategai, kurių idėjas vizualizuoja dizaineriai už 900 eurų per mėnesį, tai užsakovas gaus tūkstantį skaidrių, įrodančių, kad pasiektas rezultatas visais atvejais yra puikus ir toks, koks buvo siektas. Klientui liks arba patikėti tuo, arba kreiptis į patyrusį (ir tuo pačiu – brangų) ženklų dizainerį.

Liberalų sąjungos identitetas. Prieš ir po

Latest

NARBUTAS toliau skina laurus

Lietuviško kapitalo biuro baldų gamintojas NARBUTAS toliau sėkmingai garsina...

Trends & Traditions

Parodoje „Trends & Traditions" dalyvaujantis NARBUTAS stiprina pozicijas Skandinavijoje Gegužės 3 dieną...

Dizaino spektaklis PQ23

Nuo Burkina Faso iki Peru: spektaklio dizainas iš viso...

Stokholmo baldų parodoje, „Narbutas“ stende – dizainerių pranešimai ir pakitusias biurų tendencijas atliepiantys gaminiai

Vasario 7–11 dienomis biuro baldų gamintojas „Narbutas“ dalyvauja Stokholmo...

Newsletter

spot_img

Don't miss

NARBUTAS toliau skina laurus

Lietuviško kapitalo biuro baldų gamintojas NARBUTAS toliau sėkmingai garsina...

Trends & Traditions

Parodoje „Trends & Traditions" dalyvaujantis NARBUTAS stiprina pozicijas Skandinavijoje Gegužės 3 dieną...

Dizaino spektaklis PQ23

Nuo Burkina Faso iki Peru: spektaklio dizainas iš viso...

Stokholmo baldų parodoje, „Narbutas“ stende – dizainerių pranešimai ir pakitusias biurų tendencijas atliepiantys gaminiai

Vasario 7–11 dienomis biuro baldų gamintojas „Narbutas“ dalyvauja Stokholmo...

Narbutas Stokholme

NARBUTAS kviečia susitikti Stokholmo baldų parodoje: dizaineriai skaitys pranešimus,...
spot_imgspot_img

NARBUTAS toliau skina laurus

Lietuviško kapitalo biuro baldų gamintojas NARBUTAS toliau sėkmingai garsina Lietuvos vardą pasaulyje. Daugiafunkcė stalo sistema NOVA Wood Multipurpose šiemet pelnė prestižinį tarptautinį dizaino apdovanojimą...

Trends & Traditions

Parodoje „Trends & Traditions" dalyvaujantis NARBUTAS stiprina pozicijas Skandinavijoje Gegužės 3 dieną biuro baldų gamintojas NARBUTAS dalyvauja renginyje „Trends & Traditions", kuris vyksta Kopenhagoje, Danijoje. Šiame labai ypatingame renginyje,...

Dizaino spektaklis PQ23

Nuo Burkina Faso iki Peru: spektaklio dizainas iš viso pasaulio po ketverių metų grįžta į Prahą. PQ (Prahos kvadrienalė) pradeda išankstinius festivalio abonementų pardavimus Penkioliktoji...

Parašykite komentarą

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia